September

Felicia Ekholm / 01 September, 2013 - 06:57 / Allmänt

Ny månad och allt nu ju, typ 4 månader kvar tills ett nytt år (om jag nu tänkte rätt). Och mindre än fyra månader tills jul. 
Anyway så vaknade jag alldeles för tidigt imorse och va väldigt pigg, så gjorde det bästa av morgonen och tränade lite. Inte gjort det på hur länge som helst så var riktigt skönt :) Har även hunnit gått igenom en påse som vi hämtade på Borg igår... 
Idag ska Eila få gå ett dressyrpass, bort med hackamore och fram med det skarpa bettet. Bygga muskler. 
Får väl även smörja Eilas sadel och träns som jag inte gjort på ett tag, eller har inte gjort det ordentligt. 
 
Sitter just nu och funderar på vilka bilder jag ska använda i nya header - har dock ingen alls fantasi om hur den ska se ut så får völ be om tips av "skaparen". 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: