Visste ni...

Felicia Ekholm / 19 Juni, 2013 - 11:10 / Allmänt

  • Att Eila aldrig vill komma in om det är riktigt fint väder och man själv svettas ihjäl, vet inte hur många gånger man har fått hämta något lockbete för att få in henne..
  • Att jag har jätte svårt att bli brun, får pressa i flera timmar innan det märks något resultat.
  • Att Eila är jätte tittig, undantag på hinder.
  • Att jag i stort sätt har bytt dialekt, det är bara vissa ord som jag har kvar från västmanländskan.
  • Att Eila är jätte rädd för traktorer, gräsklippare och lastbilar.
  • Att jag nästan aldrig är med vänner, ridningen tar upp hela min fritid. Saknar så många men finns inte så mycket att göra åt det, jag har valt det här livet och kommer fortsätta med det. Hoppas att nu i sommar att jag ska träffa många.
  • Att Eila och jag har gått omkull en gång, jag hamnade under henne och skadade knät.
  • Att jag aldrig har ramlat av Eila. 
  • Att Eila har vart placerade alla tävlingar vi var med i förra året, utom en och det var den första.
  • Att jag har ridit i 9 år, snart 10.
Haha titta öronen, rakt fram hela tiden! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: