Snabbt inlägg

Felicia Ekholm / 20 Juni, 2013 - 13:51 / Allmänt

Har bara datorn i ungefär 20 minuter så tänkte bara titta in och uppdatera lite.
 
Vaknade sjukt sent imorse, himla dåligt väder också.. Åt frukost direkt imorse och duschade. Sen ner mot stan. Nu sitter man på biblioteket med min kusin Alva och Ida som sitter vid en dator bakom mig - lagom sociala. Sen ska jag titta på lite kläder, hittade en skinnjacka som var sååå snygg, lite annurlunda ;) Hallå pappa vart är du? ;)
 
Ikväll blir det att bara ta det lungt, midsommar imorgon. ´Vi alla ska göra en midsommarstång i stugan ikväll, haha får se hur ful den blir..
 
Hörs imorgon, eller på lördag!
 
 
Saknar min bebis, men bara en vecka kvar sen träffar jag dig igen <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: