Sent

Felicia Ekholm / 29 Juni, 2013 - 00:37 / Allmänt

Sen update, men ändå update - Right? Åt jätte god mat ute på balkongen på kvällen och såg ut över våran fina nya gräsmatta, riktigt stort för familjen Ekholm att vi fått gräsmatta ;) sen var det säng dags för mig och katten, såklart blev det lite Geordie Shore på det!

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt för ska träffa Wendela inne i stan vid 11, fika och prata ut. Förmodligen pratar vi i flera timmar, blir alltid så när vi ska prata ;) nu har vi ju inte träffats sen skolavslutningen så vi har massa att prata om, mysigt!

Sen efter drar jag hem, byter om och tar mig till stallet. Eila ska gå ett ordentligt pass, mjukas upp i båda varven.

Nej, borde passa på att sova nu. Hörs imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: