På väg hem..

Felicia Ekholm / 25 Juni, 2013 - 18:17 / Allmänt

... Till Sverige, eller vi är i Sverige och det är bara någon timme kvar tills vi är framme. Dom sista dagarna i Finland blev inte riktigt som vi tänkt oss, tråkigheter hände och vi bestämde oss för att åka hem tidigare. Sad but true. Inlägg om det kommer imorgon.

Kommer ändå bli skönt att komma hem, ska äta McDonalds på hem vägen, haha tjocka? OHHH JAAA! Sen ikväll när vi kommer hem så ska jag lägga mig med min katt och kolla på MTV, alltid sånt vi gör innan jag somnar, saknar min skrutt så enormt så kommer väl krama sönder henne ;)

Imorgon så blir det en sån dag när man bara är. Ska till stallet och rida Eila, blir en uteritt för att sätta igång henne efter en veckas vila. Och även massa inlägg kommer komma, den vanliga uppdateringen kommer börja nu igen. Skönt säger jag bara.

Blev lite frågor om mitt schema med Eila, skillnaden mellan trimma och dressyr är att när jag trimmar så blir det ett "enklare" ridpass, inte så långt heller. I dressyren så ställer jag mer krav på henne. Vilodagar kommer hon få, men kommer bli olika dagar :)

Här får ni en bild om lite roligheter från Finland, haha seriösa ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: