Onsdag

Felicia Ekholm / 12 Juni, 2013 - 06:39 / Allmänt

Idag är det den sista dagen i själva skolan, sista dagen jag går i mellanstadiet och sista dagen jag sitter i klassrummet med alla som jag har lärt känna så sjukt bra under dom här två åren. Dags för oss små att komma upp till högstadiet ;) Förmodligen blir det inte så mycket lektioner idag. 
 
Anyway så ska jag till frisören idag vid halv två, så får alltså sluta tidigare! Men vet hur lång tid det brukar ta för mig hos frissan, förra gången hade jag närmare 60 folieslingor i mitt hår.. Kan ju säga att det tog bra mycket tid att bara göra dom. Idag blir det både folieslingor, blondt såklart och ska klippa upp håret lite, inget på längden men sp det får lite volym.
 
Eter frisören så ska jag hem och städa klart mitt rum och även packa, kommer ta många dagar för mig att packa ;) Tror även att jag får ta med mig två resväskor för allt får nog inte plats i en.. Får nog gå igenom den några gånger för vet att det är mycket som jag inte kommer använda, hehe. 
 
För Eila blir det markarbete ikväll, men det vet ni ju redan. SKa försöka få med mig någon som kan filma eller ta kort!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: