Natti

Felicia Ekholm / 11 Juni, 2013 - 22:46 / Allmänt

Imorgon väntar skolan på mig, får gå "hem" tidigare då jag ska till frisören vid halv 2 så måste gå lite tidigare, slutar egenligen ca halv tre så känns ganska bra att få gå hem mer än en timme tidigare ;) Haha, blir knappt någon skola för mig den här veckan för sen på torsdag så ska hela klassen och paddla, men vänta lite nu. Ska Felicia paddla? Hah, noo waaay - men jo det ska hon. Om jag var mina kompisar så skulle jag aldrig våga åka med mig. Kommer välta den där båten (haha eller vad heter det?)... Efter frisören så åker jag till stallet, markarbete med mycket liggande bommar. Få henne i en lugn takt även med bommar - en utmaning ;) 
 
Aja, hörs imorgon och håller alla tummar att appen ska fungera!
 
Natti!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: