Internet

Felicia Ekholm / 19 Juni, 2013 - 11:08 / Allmänt

Jag och Ida har tagit oss till biblioteket nu, haha det är JÄTTE segt. Vart i finland i tre dagar nu, sovit i tält, fiskat och haft det allmänt bra. Skönt att bara va liksom. Tagit massa bilder och kommer komma mer, stoooor bildbomb när jag kommer hem. Kommer ta hela veckan att lägga upp dom!
 
Idag har vi vart på stan, tittat lite och ska väl snart dra oss hemåt igen. Plocka blommor och björk för att vi ska göra en midsommarstång och sätta upp hos morfar. Ska även köra ett styrkepass senare...
 
Imorgon är det midsommar, tror jag? Vi ska fira hos morfar, äta godmat och vara lite sociala och trevliga. Längtar dock hem, saknar Eila och mina andra djur samt mina gamla "rutiner". Men imorgon är det bara en vecka kvar, sen åker vi hem.
 
Vet inte vad jag ska skriva, står still i huvudet. Har kommit lite tidinställda och kommer komma fler. Ett lite senare idag också. Ska försöka ta mig hit så ofta jag kan och uppdatera lite, kanske inte så intressanta men lite för att hålla er uppdaterade.
 
Om vi inte hörs imorgon så hoppas jag att ni får en jätte trevlig och bra midsommar!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: