Hissar och dissar

Felicia Ekholm / 17 Juni, 2013 - 14:00 / Allmänt

Hissar:
* Personer som står upp för sig själva och alltid står vad dom gjort/sagt, ÄRLIGA människor.
* Nellie B´s #skickavidarenätkärlek, sjukt bra grej som förhoppningsvis kommer göra nätet till en bättre plats!
* Mina pessoa benskydd till Eila, klart dom bästa!
* Personer som respekterar människor för vilka dom är.
* Blogg.se har blivit en mycket bättre sida, bloggade här för något år sedan men kan säga att det verkligen har förbättras!
* Mina underbara vänner!
 
Dissar:
* Näthat/nätmobbning eller vad man nu säger, värsta som finns!
* Folk som ena sekunden är ens vän och nästa går bakom ryggen på en, falska människor alltså.
* Brunt hår, haha eller på mig i alla fall, har börjat min resa mot blondt och ska vara blond nu i sommar.
* Myggen/flugorna/festingar och alla andra kryp, det är det värsta med sommaren. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: