Hej på er!

Felicia Ekholm / 11 Juni, 2013 - 14:45 / Allmänt

Gjort fem tidinställda till nästa vecka och veckan efter det, kommer ju nästan vara borta i 2 veckor så blir ganska mycket inlägg att göra *pust. Kommer bli ungefär 2 inställda varje dag. Ibland kanske bara ett men ska ju även försöka blogga lite live. Pappa sa även att man kunde försöka att hitta något bredband så vi har internet när vi är borta som skulle vara JÄTTE skönt. 
 
Nu ska jag till stallet, tänkte börja med att titta på lite träningar innan jag rider. Ta lite kort och så! Bildbomb senare kanske? Eila ska som sagt gå ett dressyr pass också. 
 
Anyway så mår jag mycket bättre nu, lite huvudvärk har jag men det får jag leva med ;) Skola för mig alltså imorgon!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: