Hej bloggen!

Felicia Ekholm / 27 Juni, 2013 - 22:27 / Allmänt

Ligger just nu och tittar på Geordie Shore, har inte kunnat titta på det på en vecka nu så känns som världens lättnad i kroppen ;) I alla fall så tog jag mig en låång dusch nu på kvällen, spola bort allt och bara titta framåt. Kommer komma ett inlägg imorgon som egentligen är lite privat men känns som jag måste skriva ner det. Bara få känslorna att komma ut liksom! Ska även klippa våran gräsmatta som verkligen har blivit en gräs matta nu, haha i två år har det endast vart jord men nu så, nu har vi gräs! Om det är fint väder så ska jag även lägga mig ner och sola, fortsätta på brännan.

Imorgon ska även mamma rida, haha, nu ska hon allt lära sig! Hon har ridit på Eila tre/fyra gånger så hon är ju inte helt ny på detta ;) Jag rider först igenom Eila sen är det mammas tur. Ska bli riktigt kul att se!

Kommer också någon film imorgon på gamla träningar från i våras.

Juste, höll på att glömma. Tack för att ni tittar in här och skriver så fina och stöttande kommentarer. Värmer varje gång! Love u <3

Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: