Godmorgon

Felicia Ekholm / 11 Juni, 2013 - 07:52 / Allmänt

Kunde inte sova igår, låg och vred mig halva natten. Men tillslut någonstans vid 2 inatt så somnade jag. Hann i alla fall göra ett tidinställt inatt ;)
 
Idag stannar jag hemma, ska försöka äta lite idag då jag inte åt något igår, men blir inget stort för vill inte att det ska sättas fart på magen igen ;) 
 
För Eila stod det markarbete som jag nog får hoppa över, tar dressyr som det egentligen skulle vara igår. Och sen tar vi markarbete imorgon. Då kanske jag även har någon som kan filma och ta kort?
 
Tack alla för igår, kom upp till över 200, både söta stöttande kommentarer har det kommit men även någon liten "hat" kommentar. Ni som skriver dessa hatkomentarer på ett anonymt namn tycker jag ska tänka till lite, kör på nellie berntssons #skickavidarenätkärlek och ge mig tips istället med ett sant namn. 
 
Vet att inläggen blir lite dåliga nu i början, men så fort jag har kommit in i bloggningen och ni börjar lära känna mig så lovar jag att det kommer bli bättre :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: