Finland nu (tidinställt)

Felicia Ekholm / 16 Juni, 2013 - 20:30 / Allmänt

Förmodligen är jag i finland nu, haha fail från min sida men aja. Nu kommer jag vara borta i 10 dagar, massa skoj med Ida, bada, sola och ha en mysig tid tillsammans. Dock har vi inget wifi som kommer göra uppdateringen svår men ska försöka ta mig in till stadens bibliotek så ofta jag kan, blir minst varannan dag i alla fall. Vet inte om det går att ha sin egna dator eller om man måste låna men ska se hur det blir, skulle ju gärna vilja lägga ut lite bilder och så. Annars kommer en stoor bildbomb när vi kommer hem. 
 
Fast det här så har jag gjort tidinställda, kommer komma två varje dag, ett på förmiddan/lunch och ett på eftermiddagen/kväll. Någon dag kan det hända att det bara kommer 1 för det är inte lätt att komma på 20 stycken inlägg bara sådär ;) Men det blir nog bra!
 
Om vi inte hörs på dom här 10 dagarna (fast det borde vi ju göra) så önskar jag er en bra start på sommarlovet, jag kommer ha det grymt!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: