Äntligen klar

Felicia Ekholm / 10 Juni, 2013 - 21:49 / Allmänt

Gjort tre tidinställda till nästa vecka, ett som kommer på måndag, ett som kommer på tisdag och ett som kommer på onsdag. Ska sätta mig imorgon och göra tre till, hade räknat med två inställda varje dag nästa vecka, bara för att hålla er uppdaterade ;) Kommer som sagt även att försöka ta mig till ett bibliotek i finland så jag kan uppdatera lite live. 
 
Mår inte bra, mitt huvud exploderar snart även om jag har tagit tabletter. Mår så sjukt illa också men spyr inte. Hate this.
 
Imorgon så får vi se om jag kommer ta mig till skolan, om jag mår såhär så ligger svaret åt nej. Men hur det än blir så måste jag rida, tänker inte låta henne vila en dag till innan resan. 
 
Ska nu gå och tvätta bort sminket, smörja in alla dessa krämer och sedan försöka sova. Ingen aning om jag kommer lyckas men hur som helst så säger jag godnatt nu! Statistiken har vart super och hoppas att detta håller i sig och att den bara stiger nu.
 
Bilden längst ner är på mig och än av mina bästa vänner Wilma <3
 
 
 
 
 
 
Postat av: Lina

Otroligt fin blogg och den är jätte bra, gillar den super mycket! :)

Svar: Åh, tack så jätte mycket! :')
feliciaekholm.blogg.se

2013-06-10 @ 22:48:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: