Svar på kommentar!

Felicia Ekholm / 15 Juli, 2013 - 15:31 / Allmänt

Skickat av: Anonym
Kommentar: Hej! Letar du efter en till häst? Om du skulle köpa en ponny/häst vad vill du ha?
 
Hej på dig! Nja, just nu letar jag inte efter en egen häst, men letar runt på foderhästar som jag skulle kunna låna. Alltså att någon äger den men jag har den och kan se den som min egna. Om jag tex skulle tröttna så kan jag lämna tillbaka den eller om jag skulle bli för stor så kan jag lämna tillbaka den. Vad jag vill ha är jag inte säker på, tittar på C/D-ponnys och även storhästar. Dock så är det svårt att hitta en ponny/häst som ligger nära Vimmerby. Något som jag gärna skulle vilja göra är att fortsätta utbilda hästarna i hoppning efter dom har ridits in (alltså gångarterna) då jag har tyckt att det har varit kul med Eila! Men jag fortsätter leta ;)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: