Super glad och ändrade planer ;)

Felicia Ekholm / 17 Juli, 2013 - 18:46 / Allmänt

Efter en riktig jobbig dag på jobbet så är jag hemma, har även vart i stalle! Ska dit så fort mamma och alla dom andra kommer hem från Åbro (nu har även min andra moster och några andra kommit..). Jag ville inte följa med så jag och katten har haft en mys eftermiddag i sängen och tittat på film. Det slår nog allt ;)
 
Som ni ser i rubriken så har jag ändrat planerna IGEN , som jag skrev i tidigare inlägg så skulle det hända något i helgen men gissa vad? Jo, det händer redan imorgon! Så vad är det? Jo imorgon ska vi flytta Eila! Hon ska komma till grannstallet som är super fint, hon kommer få en jätte bra och fin hage och en mysig box, eller hela stallet är mysigt! Det finns även massa ungdomar som det tyvärr inte har funnits på Borg, så jag har någon att rida med. Det gör både mig och Eila gladare! Ser verkligen fram emot det.. Dock så måste vi fixa allt nu, inget är packat eller fixat och jag har såååå mycket grejer. Ikväll ska vi till stallet, jag ska fixa Eila så hon är fin tills imorgon och blablabla. 
 
Här är saker som måste göras:
 
Ikväll:
  • Eila ska duschas, på med stalltäcke och vila ut tills imorgon.
  • Göra iordning saker som inte ska med till Passmark, det ska hem och även putsas!
  • Börja packa...
Imorgon:
  • Eila ska ridas, förhoppningsvis så fixar mamma eller pappa hennes box undertiden. 
  • Putsa allt som ska med till passmark. 
  • packa det sista.
  • Göra i ordning på höskullen.
  • Rykta Eila ordentligt och göra henne super fin!
  • Flytta Eila...
Massa saker som måste fixas så ska dra på mig ridkläder och cykla ut till stallet, hörs senare!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: