Sista dagen!

Felicia Ekholm / 04 Juli, 2013 - 08:25 / Allmänt

Japp, sista dagen jag jobbar denna vecka. Åh, så skönt! Nästa vecka jobbar jag bara en dag, tänkte ta måndag typ så är jag ledig tisdag, onsdag. På torsdag morgon åket vi till Falsterbo!I
Idag och hennes pappa följer också med fast i deras husbil, ska bli så jäkla kul att få spendera årets roligaste händelse med min bästa vän! Förra året så fick jag sitta på VIP läktaren med alla stora ryttare + att jag fick vinnar rosetten av Irlands os ryttare. Hoppas att detta året blir lika bra. Hon som äger Borg där Eila står är också med, måndag och tisdag tror jag men finalen går på fredagen så hoppas verkligen att hon kommer dit så jag får se henne!

Anyway, jag börjar tio idag och slutar halv fyra. Efter så åker jag och ger Eila hö, hem igen, sen till stallet. Eila ska bara trimmas idag.

Ha en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: