Nu äntligen..

Felicia Ekholm / 08 Juli, 2013 - 09:23 / Allmänt

.. Har jag fått tillbaka min blogglust, inte haft någon lust alls att blogga dom senaste dagarna..

Nu börjar det närma sig Falsterbo, jag åker med Ida på onsdag i deras husbil mesans mamma och pappa åker på torsdag morgon. Vi ska bo på hotell i Malmö dom här dagarna, först shoppa, titta på fina hästar och sen på kvällen drar man till ett fint hotell, kan det bli bättre? Jag försöker övertala mamma och pappa att vi ska stanna kvar tills på söndag så får väl se hur det kommer bli med det.

Idag jobbar jag till halv fyra, usch så hemskt ;) efter drar jag till stallet och släpper in Eila, om inte mamma har gjort det innan för då drar jag hem och ut på en pw.

Efter Falsterbo så händer det en sak, vill inte berätta då det inte är helt klart än men så fort det är klart så får ni reda på det!

Update under dagen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: