Måndag

Felicia Ekholm / 01 Juli, 2013 - 19:06 / Allmänt

Vart en bra måndag än sålänge. Startade som sagt dagen med sprint och milkshake som frukost. Vid 11/12 så cyklade jag och mamma till stallet, hon fixade boxen och maten medans jag fyllde på vatten i hagen och tog in henne. Sjukt varmt var det så bestämde mig för att rida barbacka, jag red dåligt men Eila skötte sig super duper! Dressyr stod ju på schemat så blev ett litet dressyr pass.
 
När vi kom hem så satte mamma mig i arbete, diskade och städade mitt rum. Även att dammsuga som inte alls gick bra, vi har en sån där som man sätter in slangen i väggen, ingen aning vad det heter men i alla fall så fick jag inte igång dammsugaren, finns en litet grej som sitter fast i änden på slangen som antingen ska sitta upp eller ner men ingenting gick, hade alla möjliga håll men gick åt helvete. Jag vill ha gamla vanliga dammsugare som man har en kontakt, det här är alldeles för jobbigt ;)
 
Tror inte att ni fattade något vad jag skrev men kan ju säga att jag inte kan dammsuga. 
 
Nu ska jag hämta lite kakor som pappa köpte (lycklig) och sätta på en film som många har tipsat om. "Les Misérables", är den bra?
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: