Lördag och grejer

Felicia Ekholm / 20 Juli, 2013 - 22:15 / Allmänt

Sitter just nu i min säng, lyssnar på musik, tittar runt på hästar och letar tävlingar till hösten.  Är så grymt tävling sugen, vill ut på banorna igen! Men efter Lilla Gubben Cup så kommer det komma Pay N Jump:er på Ryttis så får väl vänta tills dess... Nästa vecka ska ju förhoppningsvis hovslagaren komma, hon är inte det bästa skodd så vill få ordning på det innan vi börjar träna riktig hoppning igen, men så fort det är klart så sätter vi igång!
Ska även få ut någon vän som är duktig på att fota ner till stallet så vi kan få riktigt fina bilder, vill ha en ny header, så sjukt trött på denna nu - verkligen. 
Min gamla vän från Västerås ska snart komma hit! Dock blir det lite problem när jag jobbar och allt så blir nog veckan efter denna vecka som kommer, mellan måndag och torsdag då jag jobbar fredag, lördag och söndag. Denna vecka orkar jag inte med något besök då vi har haft fullt hus i stort sett hela veckan.
 
Imorgon så ska jag träna - massor! Ska börja med sprint uppför trappor, lite styrketräning efter det. Sen blir det väl Tennis. På eftermiddagen så drar jag ut på en uteritt med Saga, mysigt!
 
Hörs senare....
 
 
Postat av: Maja

Och jag som tycker din header är GALET snygg!!:D
Saknar dej<33

2013-07-21 @ 10:30:12
URL: http://majasliv.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: