En rubrik ja

Felicia Ekholm / 10 Juli, 2013 - 22:16 / Allmänt

Alltid lika svårt att komma på en rubrik, inga idéer alls när det gäller det..

Vart en riktigt jobbig dag, eller jobbig och jobbig, jag har vart riktigt stressad. Att jobba kan inte vara bra för mig ;) sex timmar i en husbil blev det i alla fall, fatta segt ;) gick nästan direkt ner till stranden när vi kom fram, så himla fint! Blev en pw tur efter, ut på stranden igen och jogga lite fram och tillbaka. Jätte bra träning!

Imorgon ska vi försöka hitta en ny camping, sen så går vi till själva "Falsterbo Horse Show". Så galet kul det kommer bli! Mamma och pappa Åker ner imorgon men dom är nog inte framme för ens sent på eftermiddagen så blir väl ingen shopping för mig, men ska titta på allt så jag vet lite vad jag ska köpa, titta priser och sånt.

Nej, nu måste jag sova. Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: