En ny dag i underbara Skåne

Felicia Ekholm / 12 Juli, 2013 - 06:42 / Allmänt

Vaknade tidigt och var så sjukt pigg, så nu ska jag passa på att träna lite som jag inte gjort på några dagar. Älskar verkligen att träna och se vad som faktiskt händer med kroppen. Pratade även med pappa igår och jag ska börja gyma med honom, haha coolt ju ;) Hoppas verkligen på att vi kan börja redan nästa vecka!

Idag ska vi åka buss till Falsterbo vid 10/11, vi vill vara där tills 12 då det är finalen för 5 åringar. Det är bland det bästa med Falsterbo, hela min familj gillar verkligen att se det! Sen blir det ju såklart massa shopping, Ida och hennes pappa kommer också vara där med oss. När jag kommer hem imorgon så ska ni få se allt jag köpt.

Jag hoppas att ni får en fantastisk dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: