Duktig är jag - ibland

Felicia Ekholm / 22 Juli, 2013 - 23:08 / Allmänt

Shit vilken eftermiddag, var sjukt duktig i stallet, var verkligen motiverad och njöt av tiden liksom. Så vill man va när man är i stallet, och det kommer bara mer och mer nu. Bättre stall kunde vi inte komma till!
Efter stallet så fixade jag hos katterna, fixade deras mat och vatten, även dom ska ha det bra.
Nu på kvällen så städade jag hela mitt rum, dammade, bäddade min säng (hur underbart är det inte med ny bäddat?), osv.

Älskar mitt liv, min häst, ser en bra och förändrar framtid när det gäller mig och Eila, mitt hus är helt awesome, att ha utsikt mot sjön är helt underbart. Att vakna av att se den och att somna när kvälls solen går ner bakom skogen. Det här är helt underbart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: