Att 1 liten kommentar kan göra en så glad!

Felicia Ekholm / 14 Juli, 2013 - 21:05 / Allmänt

Något jag själv blir mycket glad över är kommentarer, alltså fina och stöttande kommentarer.Idag fick jag en kommenar på Insta, den var kort men betydde mycket. Att bara veta att andra ser sitt arbete med Eila, våra framgångar och hur många motgångar som helst. Att dom skriver "bra jobbat", dom orden får mig att le av lycka. Det får mig att vilja göra både mig och Eila bättre. Det har gått ett halv år nu sen vi satt igång henne efter den 4 månaderna i vila. Jag kan se på bilder som jag tog i Mars och titta på de bilderna som jag tog nu och tänka wow jag kanske har gjort något bra ;)
 
Tack tack tack för alla snälla kommentarer, det värmer så grymt mycket! Puss på er <3
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: