Ångest

Felicia Ekholm / 30 Juli, 2013 - 19:54 / Allmänt

Legat i sängen i flera timmar, funderar på framtiden. Skulle så gärna vilja ha en till ponny, en D-ponny med kapacitet. Kunna komma upp i höjderna - det skulle verkligen va något. Har så mycket som jag vill, men drömmer på och får se vad som händer.
Tänker även vad jag ska göra med pengarna jag får när jag får lön, ska man spara? Problemet är att jag vet inte vad jag ska spara till. Är nästan aldrig ute och shoppar, fast när det händer så köper jag massor. Funderar på att lägga det mesta på tidningen, köpa lite och sedan spara. Men fortsätter fundera ;)

Försöker också hitta en snygg mössa till hösten/vintern. Älskar mössor då det är skönt och riktigt snyggt. Försöker nu hitta en grön mössa (inte lime grön men typ kamouflage grön). Sjukt svårt att hitta en man gillar.

Nej ska sluta babbla nu.

Imorgon jobbar jag för att kunna vara ledig på fredag och lördag då det är Lilla Gubben Cup! Fota och hjälpa saga med alla hennes hästar ;) så lovar er bildbomb i helgen.

Ha en fortsatt bra kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: