Veckans planer

Felicia Ekholm / 04 Augusti, 2013 - 12:15 / Allmänt

Nu är det snart en hel ny vecka som väntar och tanken är att både jag och Eila kommer få det väldigt jobbigt. Jag ska träna varje dag, morgon och kväll + rida. Eila ska gå jobbiga pass. 
Så här ser i alla fall veckan ut:
 
Måndag: Träna ben på morgonen. Jobbar från 10 till 15.30. Markarbets pass med Eila, 45 min. Tränar mage på kvällen.
 
Tisdag. Tränar rumpa på morgonen. Eila ska ut och klättra i skogen, blir nog över en timme som vi är ute! Tränar mage på kvällen.
 
Onsdag: Ben på morgonen. Eila ska trimmas i 30 min. Tränar mage på kvällen.
 
Torsdag: Ingen träning på morgonen. Dressyr för Eila i 45/60 min. Tränar mage på kvällen. 
 
Fredag: Rumpa på morgonen. Hoppning med Eila 60 min. Mage på kvällen. 
 
Lördag: Ben på morgonen. Lång ritt med Eila. Ingen träning på kvällen. 
 
Söndag: Rumpa på morgonen. Jobbar från 10 till 15.30. Eila ska trimmas i 30 min. Mage på kvällen.
 
Nu ska vi se om jag kan lyckas.. Haha spännande ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: