Uppdaterar från hålan

Felicia Ekholm / 08 Augusti, 2013 - 20:51 / Allmänt

Hålan är då Vimmerby för den som undrar.
 
Regnar för fullt, så ligger och tittar på det medans jag tittar runt på bloggar, Instagram, Facebook och bloggar. Red Eila för första gången i manegen idag, gud vad stressad hon blev. Svettig på 2 sek typ. Så tog det lugnt.
 
Kom hem och åt mat, Sen vidare till sängen - åh så sjukt lat jag är. Måste ta tag i livet snart, men nej det får vänta lite till ;) Tänkte höra om någon söt vän ville träffas imorgon, skratta lite och få bort all överskottsenergi jag har... 
 
Nästa vecka funderar jag på att dra till Västerås med pappa, ska förmodligen va där en hel vecka då! Men har ingen som rider Eila så ska försöka hitta ridhjälp. Får se om Saga kan hjälpa mig.. Men återkommer med det, hoppas hoppas hoppas att vi kan åka då jag förmodligen ska träffa vänner som jag inte träffat sen jag flytta. Saknar dom så enormt <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: