Tröttare än tröttast

Felicia Ekholm / 03 Augusti, 2013 - 15:48 / Allmänt

Mycket fina ekiage idag, grattis till Lisa som kom femma och Madde som vann LC - grymt duktiga är ni.
För mig själv så hade jag sönder min kamera, eller mitt objektiv rättare sagt. Åkte i en grop med cykeln när jag cyklade så kameran hoppade ur cykelkorgen och hamna på asfalten. Japp, ingen kamera på ett tag nu då. Eller har ett mindre objektiv som jag kan använda men kommer sakna mitt gamla :( Tappade även bort min mobil som jag till slut hitta. 
 
Bara för att göra någon höjdunkt på dagen så köpte jag nya vita benskydd, rea och dom var sjukt snygga och kommer passa så bra till Eilas nya outfiter som vi köpte i Falsterbo. Tar kort på dom sen. 
 
Nu tänkte jag snart sätta på någon film med Ida, bara chilla. Sen ikväll rider jag Eila, lite dressyr. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: