Så sjukt jävla rädd

Felicia Ekholm / 31 Augusti, 2013 - 20:19 / Allmänt

Ida åkt hem, mamma jobbar och pappa är i västerås - jo jag är själv mitt i skogen. Tänt alla tänkbara lampor i huset, låst alla dörrar, satt på tv och musik. Ska snart sätta mig och ta en middags dejt med mig själv, göra det bästa av lördagen liksom ;)
 
Som ni kanske såg på bilderna i tidigare inlägg så var Eila MYCKET finare idag än igår, hoppade allt jag styrde på och var riktigt pigg, haha gon slutade inte gasa. Så kul att ha en sån ponny (speciellt i hoppningen). Tog en speciell bana och höjden slutade på 85 och 90 cm. Man blir ju bra taggad till att tävla ;) Tänkte va med på hoppträningen på onsdag på Ryttargården för att testa henne lite i ridhuset. Men tills onsdag blir det ingen hoppning, nu ör det dressyr, markarbete och härliga uteritter som gäller. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: