Passar på att blogga

Felicia Ekholm / 15 Augusti, 2013 - 12:45 / Allmänt

Har verkligen inte att tid att blogga, inte ens sitta ner. Vaknade i alla fall hyfsat tidigt och cyklade iväg till stallet. Skulle ju hoppa idag med hackamore som gick JÄTTE bra, hon kunde hålla galoppen hela tiden, hoppade allt jag styrde på. Hon bytte galopp över bommar och va en riktig dröm. Avslutade med en bana på 90cm. Helt klart ett av våra bättre hoppträningar, ska nu fortsätta hoppa med hackamore.

När jag kom hem så packade jag, fixade hos katterna och Mary. Nu är jag äntligen klar så jag och Jocke ska snart dra iväg till mammas jobb.

Efter vi har ätit så kommer vi åka för att hämta min nya mobil - överraskning vad det blir för någon ;)

TACK för gårdagen, statistiken höjdes som bara den och kom frågor till frågestunden,hoppas det fortsätter så nu! Puss på er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: