Onsdag

Felicia Ekholm / 28 Augusti, 2013 - 12:07 / Allmänt

Var i skolan idag, eller var på två lektoner och mådde skit. Nu har även öronen börjar göra ont och huvudet.. Blev på riktigt dåligt humör också så mina vänner i klassen fick ta mycket skit - usch hatar mig själv på såna här dagar. Som tur är så vet dom hur jag blir. 
Nu sitter jag i soffan med Mary bredvid mig som skuttar runt på mattan, haha sötan vågar inte gå ett steg utanför den. Kommer ni ihåg när vi hämtade henne? 
Nu ska jag snart bädda i soffan och sätta på en bra film. Bara mysa och ska fråga pappa om han kan köpa lite godis på vägen - bara för jag är sååå sugen ;)
 
Sitter även och tittar på snygga jackor till hösten/vintern för ett rimligt pris. Nu när jag fått min lön och allt så kan jag betala den själv :D
 
Vi får se om det blir någon ridning ikväll, annars får jag tvinga upp någon annan på ryggen - Ida? ;) Haha ska tjata...
Glöm inte att följa mig på insta - @feliciaekh0lm (det är en nolla och inte ett "o")



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: