Lite ändrade planer..

Felicia Ekholm / 04 Augusti, 2013 - 22:18 / Allmänt

... För veckan. Men byter ut dagarna lite då på onsdag så hopptränar vi på helgens bana på Ryttis, hihi fatta kul! Massa roliga hinder så får se hur Eila sköter sig ;)
Så här ser ändringarna ut:
 
Tisdag: Trimmas i 30 min.
Onsdag: Hoppträning
Fredag: Klättra i skogen.
 
Lite små ändringar. Ska hoppa lite imorgon med små hinder med mur, vattenmatta och så för att göra henne redo för dom "läskigare" hindren tills på onsdag.  Länge sen vi hoppträna så ska bli så sjukt kul! Tror vi behöver det nu innan alla tävlingar börjar. 
 
Annars så jobbar jag imorgon, men innan det så ska jag träna ben, att börja träna ordentligt igen är jag så grymt taggad till!
 
Mycket roligt som händer, skickade även bilder till Eilas förra ägare som tyckte hon blivit grymt fin som verkligen värmer hjärtat! Mår sååååå bra, vill alltid må så här...
På kvällen imorgon så blir det magträning. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: