Lilla Gubben Cup dag 1

Felicia Ekholm / 02 Augusti, 2013 - 21:49 / Allmänt

Herregud vilken dag, pappa väckte oss klockan sju - både jag och Ida trodde att vi skulle dö. Men låg såklart i sängen i någon timme till ;) Var sjukt varmt idag, märktes på flera ponnys och ryttare. Men jag och Ida blev bruna och fina så kan inte klaga liksom. Massa fina ekipage, tog kort (dock är så krångla kameran så dom flesta bilderna blev suddiga). Skickat bilder till dom jag känner och dom blev nöjda så då duger väl bilderna. Imorgon tar jag kort på dom igen.
 
Måste säga att Madde, Lisa, Saga och Kajsa att ni var grymt duktiga. Speciellt till Madde och Lisa som båda hade unghästar men fick super fina rundor! <3
 
Red Eila barbacka på kvällen, lekte lite ;) När vi kom hem hade Jocke köpt pizza - mamma och pappa är på en Göta kanal grej och kommer hem imorgon. Inatt sover Ida här igen.
 
Imorgon blir det upp todigt igen, täblingarna börjar vid 8.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: