Knappt två dagar kvar

Felicia Ekholm / 17 Augusti, 2013 - 17:54 / Allmänt

Åh dör, inte ens två dagar kvar till första skoldan, höst termin på högstadiet, är man vuxen nu eller? ;) 
 
Precis vart nere hos Mary, gjort rent och myst lite. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen plocka undan lite i mitt rum. Kommer väl inte hinna det imorgon.
Imorgon så ska jag fixa allt tills på måndag, ta fram kläder, duscha, raka benen osv. Haha men snälla Fisan, fyfan vad töntig du är... Men är livrädd, åh låter helt sjukt men är riktigt nervös. Nej nu måste jag skärpa mig, detta kommer gå sååå bra - right?
 
Ska bli väldigt kul att få gå igenom en höst med bloggen, nu har jag bloggat hela sommaren, ni  var med sen någon vecka innan skolavslutningen, nu är det dags att gå tillbaka. Nu kommer en ny höst, ny årskurs, nya uppoch-ner gångar. Men ni ska få vara med hela tiden, både när det handlar om mig själv och om Eila. 
Ser framemot att stiga upp tidigt på morgonen, sätta på mig stickade tröjor, ge Mary mat och sen dra iväg till skolan. Komma hem, plugga och sen till stallet.
Älskar hösten, men vintern kan vänta nu..
 
Imorgon ska ju Eila ridas ut på vanligt bett, bara ta det lugnt. Vill snart börja rida på det skarpare bettet då hon går sååå mycket bättre på det. Kommer såklart byta till ett tredelat när hon fått mer muskler och hon fungerar på det.
 
Ha en bra lördag kväll, hörs snart!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: