Happy

Felicia Ekholm / 29 Augusti, 2013 - 20:14 / Allmänt

Jag och mamma beställde hem en grej förut - otroligt spännande ;)

Red Eila tidigare som var finare än finast, blev ingen hoppning utan blir imorgon. Imorgon blir det även skola, saknar det faktiskt. Efter ska jag och Ida ut och röja på stan ;) fredag ju! Får väl se om vi träffar några andra också.
Vill verkligen ta reda på varje helg nu, vara med vänner och rida mysiga pass på Eila. Skolan tar upp allt för mycket tid så kommer väl stressa runt på vardagarna som jag gjorde i 6:an..

Livet rullar på och jag är riktigt glad, har fantastiska vänner och en grym ponny. Föräldrar som finns där för mig och djur som man alltid kan mysa med. Livet leker just nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: