Hade jätte kul igår!

Felicia Ekholm / 26 Augusti, 2013 - 07:28 / Allmänt

Var med bästa Wilma B hela förmiddagen, gick på stan, skrattade och hade verkligen jätte kul. Dock så hände en "olycka" så slutade med att det blev fullt med sprickor i min nya Iphone, åh vad arg jag blev. Haha ;) Träffade andra Wilma på efteriddagen, hon fick rida Eila som gick bra men hon är riktigt svår riden. Jag själv tänker aldrig på det då jag känner Eila bra och vet hur hon är men man får sig en chock när man får se hur andra kämpar. Jag fick hoppa upp ett tag för att rida igenom och känna på henne och herre vad fin hon var, lyssnade heka tiden med rätt power. Har verkligen en super ponny! 
 
Vi tittade på skräckfilm hemma hos mig efter och töntade oss lite. Känns bra att ha en tjejdag, bara snacka och ha lite kul när man väl är ledig.
 
Idag är det tyvärr mindre kul, jag är sjuk. Jo, sådär andra veckan så är min halls helt förstoppad så kan knappt prata och har så ont så jag vill gråta. Värsta känslan.
 
Nu har jag även pratat med en tjej om en ny header, kommer betala den själv. Hihi vuxen jag känner mig ;) Vet inte än riktigt hur den ska se ut men har lite små planer!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: