Godmrogon

Felicia Ekholm / 31 Augusti, 2013 - 11:17 / Allmänt

Måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår men mitt internet i mobilen var inte alls bra.. Hade iallafall en trevlig fredag och Ida sov kvar inatt. Hoppade även Eila igår som inte alls gick bra, hade helt fel bett men tog en söt liten hoppbana på slutet med hinder på 40cm. Då även "vattengrav" och bredare hinder. Eila och jag tyckte det var galet kul!
 
Idag så ska jag och Ida till Borg först för att hämta det sista och mocka gamla boxen, sen kör vi på hoppning igen men idag ska jag rida på hackamore. Går finare i hoppningen men hon kan ju inte riktigt jobba med det.. SKulle va kul att hitta något som inte tar så mycket i munnen i hoppningen men hon ändå kan jobba på. 
 
Ha en bra lördag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: