Godmorgon!

Felicia Ekholm / 05 Augusti, 2013 - 08:18 / Allmänt

Pigg och glad idag och har precis tränat lite. Dock så har inte allt gått så bra då jag skulle dra upp min rullgardin men den gick sönder så hämna först i huvudet på mig och nu ligger den på golvet. Den får väl ligga där tills någon tar upp den - om vi inte måste köpa en ny då... 
Nu laddar jag upp för en ny jobbdag, nästa gång jag jobbar är på söndag. Efter jobbet så drar jag till Eila och släpper in henne. Drar till stallet ikväll när mamma slutar så hon kan ta lite kort på mig och Eila. Ska köra med bommar och små hinder med mur, vattenmatta osv för att vänja henne tills på onsdag då det kommer komma mycket konstiga hinder ;) 
Ikväll så ska jag träna igen, mage blir det då. 
 
Ha en asbra dag alla, skinande sol här så hoppas det är så hos er också! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: