Fryser

Felicia Ekholm / 24 Augusti, 2013 - 19:54 / Allmänt

Fryser som bara den och gjort det hela dagen, vinter? ;) Är just nu lite människor hos oss, dom bastar men jag själv flrslker värma mig under täcket. Lyssnar även på "The fooo" som en så länge inte riktigt fallit mig i smaken än - samma var för Justin Bieber för några år sen men nu gillar jag verkligen hans låtar, så kanske blir samma sak den gång?
 
Eila gick riktigt bra idag, ett av våra bättre dressyrpass, traven var gudomlig. galoppen var lite sisådär men helt okej. Halsen var också väligt fin. Kul att se utveckling på henne. Imorgon så vlir det lite mer dressyr med inslag med bommar. 
 
Imorgon så får vi se om jag ska träffa en vän som jag hittat kontakten med precis - innan har vi knappt pratat. Så ska bli kul att få lära känna henne lite mer. Så blir stan imorgon igen förhoppningsvis. 
 
På måndag så ska jag och Ida göra en riktigt rolig sak, hon fick ett meddelande härom dan av sin släkting som är chef över devote och då håller på med ett litet projekt och ville att Ida skulle va med - och hon ville att jag ska vara med. Så på måndag kväll så sitter jag och Ida bänkade vid datorn i någon timme. Jätte kul! ;D
 
Ha en fortsatt bra lördag kväll!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: