En helg och en vecka kvar

Felicia Ekholm / 08 Augusti, 2013 - 14:07 / Allmänt

Japp snart börjar skolan och om jag ska erkänna så längtar jag, lära känna nytt och börja på högstadiet. Plugga upp betygen för att börja på ett bra gymnasium om tre år. Välja outfits varje kväll och ha roligt med vänner - fy så kul. Hösten kommer bestå av massa plugg, bestämt mig fr att höja mitt förra betyg så mycket det går, det får i allafall inte sänkas. Ta Eila på kvällarna och tävla på helgerna. Ja, hösten kommer bli awesome!
Annars idag så är det riktigt dåligt väder, regnar inte men små duggar - riktigt mysigt. Eila ska nog få gå ett dressyr pass ändå, inte hårt utan bara rulla igenom gångarterna. Blir nog att rida i manegen. 
 
IKväll tänkte jag sätta mig och leta efter nya tröjor, mycket rea just nu så ska passa på att kolla. 
 
Ha en bra torsdag alla <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: