3 Augusti

Felicia Ekholm / 03 Augusti, 2013 - 22:23 / Allmänt

Tänka sig att det redan är Augusti, hösten börjar närma sig. Nu i höst kommer bloggen verkligen sättas igång, massa outfit bilder, ungdoms blogg med häst såklart. Det ska bli ritkigt kul. Ska försöka få pappa att göra något åt mitt objektiv så det blir massa bilder. Skolan sätts igång och bloggen, åh tagga :D 
 
Var lagom depp efter jag läste alla inlägg så tog en tur med min okunniga och tråkiga travare ;) Hehe nej men tog en mysig runda, Eila kändes pigg och fräsch. Långa galoppsträckor och jäklar var hon stäckte ut galoppen. Rikitgt kul att se! 
 
Imorgon jobbar jag från 10 till halv fyra - som vanligt alltså. Eila ska trimmas. Veckan som kommer är hård för Eils, ni ska få ett schema imorgon. Jobbar även på måndag och sen jobbar jag inte förens på söndag nästa vecka. Snacka skönt. 
 
Godnatt alla, hör av mig imorgon. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: